A minőségi reklámmegjelenések kevésbé terhelik a környezetet
Egy friss kutatás szerint ha egy online hirdetés kétszer annyi ideig látszik, kétharmaddal csökken az általa generált karbonkibocsátás. Az iparág...
Egy friss kutatás szerint ha egy online hirdetés kétszer annyi ideig látszik, kétharmaddal csökken az általa generált karbonkibocsátás. Az iparág...
Az ügynökségi csoportok sorra mutatják be szokásos nyári becsléseiket, legutóbb például a Dentsu előrejelzéséről írtunk, ezúttal a GroupM számai következnek. ...
A Zenith a Shoptalk elnevezésű retail innovációs eseményen tapasztalt trendeket gyűjtötte össze egy rövidebb kiadványban, az alábbiakban ezek közül szemezgettünk...
Olyannyira, hogy népszerűségük lassan nagyobb lesz, mint a hagyományos influencereké, derül ki a Magna és a Vox Media kutatásából. (tovább…)
Május végén Engage címmel rendezett izgalmas eseményt az IAB UK a mesterséges intelligencia (AI) témája köré építve, amelynek legfőbb tanulságait...
Egy átlagos fogyasztót naponta több ezer reklámüzenettel bombáznak az online térben, így aztán egyre nehezebb a figyelmét elnyerni, majd megtartani....
Május 9-én az IAB Europe egy webinárium keretében mutatta be az áprilisban frissített In-Gaming útmutató fontosabb változtatásait. Az online szemináriumon...
Április végén frissítette Guide to In-Gaming című kiadványát az IAB Europe, amelynek első, 2018-as verzióját azzal a céllal készítették, hogy...
Miért van egyre kevesebb és pontatlanabb adatunk? Milyen iparági trendek lesznek hatással a mérésekre? Miért és hogyan kell a méréseket...
A TBWA reklámügynökségi hálózat szerint a 2023-as CES fókuszában a technológia humanizálódása állt. Ez egyébként nem új trend, az utóbbi...