8,4 százalékkal nő a globális digitális költés
Az ügynökségi csoportok sorra mutatják be szokásos nyári becsléseiket, legutóbb például a Dentsu előrejelzéséről írtunk, ezúttal a GroupM számai következnek. ...
Az ügynökségi csoportok sorra mutatják be szokásos nyári becsléseiket, legutóbb például a Dentsu előrejelzéséről írtunk, ezúttal a GroupM számai következnek. ...
A Zenith a Shoptalk elnevezésű retail innovációs eseményen tapasztalt trendeket gyűjtötte össze egy rövidebb kiadványban, az alábbiakban ezek közül szemezgettünk...
Olyannyira, hogy népszerűségük lassan nagyobb lesz, mint a hagyományos influencereké, derül ki a Magna és a Vox Media kutatásából. (tovább…)
Május végén Engage címmel rendezett izgalmas eseményt az IAB UK a mesterséges intelligencia (AI) témája köré építve, amelynek legfőbb tanulságait...
Egy átlagos fogyasztót naponta több ezer reklámüzenettel bombáznak az online térben, így aztán egyre nehezebb a figyelmét elnyerni, majd megtartani....
Május 9-én az IAB Europe egy webinárium keretében mutatta be az áprilisban frissített In-Gaming útmutató fontosabb változtatásait. Az online szemináriumon...
Április végén frissítette Guide to In-Gaming című kiadványát az IAB Europe, amelynek első, 2018-as verzióját azzal a céllal készítették, hogy...
Miért van egyre kevesebb és pontatlanabb adatunk? Milyen iparági trendek lesznek hatással a mérésekre? Miért és hogyan kell a méréseket...
A TBWA reklámügynökségi hálózat szerint a 2023-as CES fókuszában a technológia humanizálódása állt. Ez egyébként nem új trend, az utóbbi...
A CES minden évben izgalmas betekintést ad a technológia új trendjeibe, és ez idén sem volt másképp. Ezúttal a ZenithMedia...