Ügynökségek előrejelzései 2023-ra: táguló videós univerzum, növekvő search és óvatos optimizmus
A Dentsu előrejelzése után a Zenith, a Magna és a GroupM decemberi becsléseiből szemezgetünk. (tovább…)
A Dentsu előrejelzése után a Zenith, a Magna és a GroupM decemberi becsléseiből szemezgetünk. (tovább…)
A Dentsu ismét elkészítette globális reklámköltési előrejelzését, amelyben a világ 58 piacának adatait dolgozta fel. A Global Ad Spend Forecasts elemzés...
Itt az év vége, és ezzel eljött a 2023-as jóslatok ideje. A Dentsu előrejelzése után a Kantar jelentkezett a maga...
A Dentsu jelentkezett a 2023-as évre vonatkozó trendelőrejelzéssel, amelyből az alábbiakban szemezgettünk. Az IAB tagjai Dokumentumtárunkból a teljes anyagot le...
Az e-kereskedelemre és a retail mediára vonatkozó globális előrejelzéssel jelentkezett a GroupM, az alábbiakban ebből szemezgetünk. A 2022-es év szava a...
Az idei év első negyedévében 28,3 százalékkal bővült a brit reklámköltés, ami túlszárnyalja a brit Reklámszövetség (Advertising Association) és a...
Az IAB UK egy webinar keretében kereste, mi várható idén. A FOMO-t például felváltja a JOMO és a FOGO. (tovább…)
Január 14-én mutatta be idei első előrejelzését Daniel Knapp, az IAB Europe vezető közgazdásza. (tovább…)
Az IAB és a PwC negyedik alkalommal összesítette a podcast szegmens bevételeit, és ez alapján úgy látszik, 2020-ban - a...
A világ hirdetőit tömörítő WFA gyűjtötte össze, milyen főbb témák lesznek jelen idén a hirdetők életében. (tovább…)