Negyedmilliárd forintot költhetnek a hirdetők a podcast piacon
Intenzív piaci edukációval és ennek részeként egy új kutatással készül 2021-re az IAB Hungary tavaly alakult Audio munkacsoportja. A podcast...
Intenzív piaci edukációval és ennek részeként egy új kutatással készül 2021-re az IAB Hungary tavaly alakult Audio munkacsoportja. A podcast...
2020 elején az egész piac és az IAB is izgalmas, fejlődést hozó évre számított, aztán a koronavírus mindent felülírt. Összeszedtük,...
Június 18-án Kidfluencer kampányok a gyakorlatban címmel szervezett online workshopot az IAB Hungary Influencer munkacsoportja. Alább olvasható részletes összefoglalónk. (tovább…)
150 résztvevős távkonferencián értékelték a szakértők a koronavírus reklámpiaci hatásait vizsgáló IAB kutatást.
A magyar adatpiaci jó gyakorlatokat összegző Adat Position Papert adott ki az IAB Hungary, melyet a szakmai szervezet Adat Munkacsoportja...
Év eleji körkérdésünkben arra kerestük a választ, melyek voltak tavaly a legfontosabb történések az IAB Hungary által felkarolt egyes szakterületeken,...
Az IAB Hungary március 11-én, az Evolution 2020 konferencia keretében mutatta be az Adexpect 2020 kutatását a digitális reklámpiac várható...
Tavaly első alkalommal hirdette meg versenyét a legjobb digitális témájú szakdolgozatok számára az IAB Hungary. Mesterszakos győztesünk, Somogyi Fanni felkészítő tanárával...
Közeleg az év vége, így ebben a rendhagyó postban tekintünk vissza arra, hogy mi is történt az IAB Hungary körül...
Első alkalommal hirdette meg versenyét a legjobb digitális témájú szakdolgozatok számára az IAB Hungary. Különdíjasunk, Buzás Janka felkészítő tanárával beszélgettünk:...