Cross-device tracking – Time to get excited (paranoid) ?
A rather painful challenge for advertisers is determining how to target people who often use as many as five connected devices throughout a...
A rather painful challenge for advertisers is determining how to target people who often use as many as five connected devices throughout a...
A Flash-technológia agóniája, amiről Szutor Ferenc kollégánk merengett nemrégiben Flash/HTML5-ügyileg, felgyorsulni látszik. Augusztus 17-én az IAB Technology Laboratory kiadta az “IAB Display Creative Guidelines”,...
“Humans, not Robots, are responsible agents. Robots should be designed and operated as far as practicable to comply with existing...
“Humans, not Robots, are responsible agents. Robots should be designed and operated as far as practicable to comply with existing...
"- Ubul, csezd meg, könyörgöm, az istenért - üvöltöttem térdre rogyva a képernyő előtt - hát mit kezdenél te a...
A hirdetésblokkolók böngészőkhöz installálható kiegészítők, amik - ahogy a nevük is mutatja - arra szolgálnak, hogy az internetezőket tartalomfogyasztás közben...
Az IAB április 20-án adta ki a The Changing TV Experience: Attitudes and Usage Across Multiple Screens, azaz 'A televíziónézés átalakulása:...
Drága Barátaink! Ahogy beharangoztuk, szerdán kijött az IAB Europe láthatósági tanulmánya (Viewable Impressions White Paper). Kérem, hogy mindenki önállóan dolgozza fel, a...
Akinek még nincs programja február 11-ére, szerdára, annak javasoljuk, hogy nevezzen be Endre barátunk illusztris társaságban való fellépésére. 15:00 kezdettel az IAB Europe...
Pár éve rendhagyó és mélyreható folyamatok indultak el a marketingben. A globális gazdasági válság hatására a marketing és a marketingesek...