Intim, hiteles, egyre többen hallgatják: feltörekvőben a podcastok
Nemrégiben jelent meg az IAB Hungary podcast témájú kutatása, most a Reboot Hungary-val együttműködésben két beszélgetés keretében jártuk körül annak...
Nemrégiben jelent meg az IAB Hungary podcast témájú kutatása, most a Reboot Hungary-val együttműködésben két beszélgetés keretében jártuk körül annak...
Az utóbbi hetekben sorra ismerhettük meg a különböző piacok digitális reklámköltési adatait. Ezek mellett a legérdekesebb szegmensekről külön is közöltek...
Az IAB Hungary Audio Munkacsoportjának megbízásából az NRC Piackutató cég elkészítette az első magyarországi podcast médiakutatást, amelyből pontosan kiderül mennyien,...
Intenzív piaci edukációval és ennek részeként egy új kutatással készül 2021-re az IAB Hungary tavaly alakult Audio munkacsoportja. A podcast...
Elkezdte működését hazánk első podcastokra szakosodott sales house-a, a Betone Network. A hálózathoz tartozó produkciók hallgatottságát az IAB USA sztenderdjei...
Az IAB és a PwC negyedik alkalommal összesítette a podcast szegmens bevételeit, és ez alapján úgy látszik, 2020-ban - a...
Az elmúlt időszakban az amerikai, a brit és az európai IAB is közölt olyan anyagokat, amelyek a digitális audio reklámpiac...