In-Gaming: friss IAB Europe kiadvány és webinárium
IAB Europe’s Guide to In-Gaming címmel új dokumentum jelent meg, amelyet egy webinárium keretében is részletesen bemutatnak a szerzők. (tovább…)
IAB Europe’s Guide to In-Gaming címmel új dokumentum jelent meg, amelyet egy webinárium keretében is részletesen bemutatnak a szerzők. (tovább…)
Új kutatással jelentkezett az amerikai IAB, amely szerint a digitális gazdaság új piacokat nyitott, és jelentősen növelte a munkahelyek számát...
Az IAB Europe kutatása arra keresi a választ, a hirdetők és ügynökségek hogyan menedzselik a programmatic hirdetéseiket. (tovább…)
Megjelent az IAB Europe éves programmatic kutatásának 2021-es kiadása, amely szokás szerint a szegmens hajtóerőivel, a fejlődés akadályaival, valamint az...
Az IAB Europe Guide to Quality című útmutatója segítséget kíván nyújtani a digitális ökoszisztéma szereplőinek a transzparencia és az elszámoltathatóság...
Új kutatással jelentkezett az IAB Europe, amely az uniós szabályozás tervezett változásainak nem kívánt káros hatásaira figyelmeztet. (tovább…)
Az IAB Europe a Programmatic bizottság szakértőit kérte arra, hogy az óriási növekedés előtt álló connected TV (CTV) piacról osszák...
Az EDIPUB, az IAB France, az IAB Europe, az Union des marques, az UDECAM, az SRI és az IAB Tech...
Az IAB Europe a napokban jelentette meg a kontextuális hirdetésekről szóló friss útmutatóját. A téma a harmadik feles cookie-k kivezetése...
Július 6-án rendezte meg a Digital Audio Day-t az IAB Europe, miután ez volt az első év, amikor a digitális...