Részletes adatok az európai digitális reklámköltésről
A májusi beharangozó után immár letölthető a teljes európai Adex 2020 kutatás. (tovább…)
A májusi beharangozó után immár letölthető a teljes európai Adex 2020 kutatás. (tovább…)
Az utóbbi hetekben sorra ismerhettük meg a különböző piacok digitális reklámköltési adatait. Ezek mellett a legérdekesebb szegmensekről külön is közöltek...
Erre a kérdésre kereste a választ az Interact konferencia, amelyet az IAB Europe idén teljesen online formában rendezett meg. Ha...
Az IAB Europe az ezúttal online megrendezett Interacton mutatta be a tavalyi évre vonatkozó európai számokat. E szerint a digitális...
Május 6-án került sor az IAB Europe idei első Virtual Programmatic Day rendezvényére, amelyre több mint 700 szakmabeli volt kíváncsi. ...
A megkérdezett európaiak 75%-a a mai internetet preferálja egy targetált hirdetések nélkülivel szemben, ahol fizetniük kellene a legtöbb oldal és alkalmazás...
A május 25-27. között zajló virtuális konferencia egyes napjaira külön-külön kell regisztrálni.
Az IAB Europe idén is meghirdette "Attitudes to Digital Video Advertising" elnevezésű felmérését, amelyet május 14-ig lehet kitölteni. (tovább…)
Az amerikai és a magyar adatok után elérhetővé váltak az Egyesült Királyság tavalyi számai is. Utóbbi piacon is válságállóbbnak bizonyult...
A koronavírus-járvány negatív hatásai ellenére két számjegyű növekedést produkált tavaly az amerikai digitális reklámpiac, derül ki az IAB számaiból. (tovább…)