Negyedmilliárd forintot költhetnek a hirdetők a podcast piacon
Intenzív piaci edukációval és ennek részeként egy új kutatással készül 2021-re az IAB Hungary tavaly alakult Audio munkacsoportja. A podcast...
Intenzív piaci edukációval és ennek részeként egy új kutatással készül 2021-re az IAB Hungary tavaly alakult Audio munkacsoportja. A podcast...
Az IAB UK egy webinar keretében kereste, mi várható idén. A FOMO-t például felváltja a JOMO és a FOGO. (tovább…)
2020-ban egy téli kiadást is rendezett az IAB Europe a Virtual Programmatic Day-ből, ahol mások mellett a BBC, a CNN,...
A digitális audio piac legfrissebb trendjeiről tartott online konferenciát az IAB Europe, alább erről olvashatsz összefoglalót. (tovább…)
A HOPPex friss infografikája szerint a tavaszi visszaesés után Q3-ban magához tért a piac. A programmatic piacot azonnal érintette a válság,...
Az IAB Europe első alkalommal rendezett webinart connected TV (CTV) témában október 6-án. (tovább…)
Az IAB Europe nemcsak a 2019-es piacméretről, hanem a programmatic piacot érintő attitűdökről is készített kutatást. Eszerint a növekedés egyik...
A készülő Digitális Szolgáltatások Törvénye (Digital Services Act, DSA) legutóbbi konzultációs szakasza után fogalmazott meg kritikát az IAB Europe az...
A házon belüli ügynökségek szűk háromnegyede (74%) az utóbbi öt évben jött létre, nem kis részben a digitális fejlődésnek köszönhetően,...
Az IAB idén hatodik alkalommal kérdezte meg a vásárlói és értékesítői oldalt várakozásairól a koronavírus sújtotta piacon, és a legutóbbi...