Európai felmérés a digitális videohirdetésekről
Az IAB Europe idén is meghirdette "Attitudes to Digital Video Advertising" elnevezésű felmérését, amelyet május 14-ig lehet kitölteni.
Az IAB Europe idén is meghirdette "Attitudes to Digital Video Advertising" elnevezésű felmérését, amelyet május 14-ig lehet kitölteni.
Az amerikai és a magyar adatok után elérhetővé váltak az Egyesült Királyság tavalyi számai is. Utóbbi piacon is válságállóbbnak bizonyult...
IAB Café keretében mutatta be az IAB Hungary a 2020-as digitális költési adatokat, valamint az idei várakozásokat. A viharfelhők még...
110,2 mrd Ft-ot költöttek a hirdetők 2020-ban reklámozásra a digitális térben, ami az előző évhez képest 5%-os növekedést jelent -...
A koronavírus-járvány negatív hatásai ellenére két számjegyű növekedést produkált tavaly az amerikai digitális reklámpiac, derül ki az IAB számaiból.
Az IAB Hungary 2021. április 19-én délután mutatja be tagjai és a Hirdetői Klub számára a 2020-as reklámköltésekről és a...
Az IAB Hungary második alkalommal hirdette meg a legjobb digitális marketing témájú szakdolgozatok versenyét. A négy díjazott egyike Maric...
Az IAB Hungary második alkalommal hirdette meg a legjobb digitális marketing témájú szakdolgozatok versenyét. A négy díjazott egyike Oláh...
Az IAB Hungary második alkalommal hirdette meg a legjobb digitális marketing témájú szakdolgozatok versenyét. A négy díjazott egyike Fekete...
Az IAB Hungary második alkalommal hirdette meg a legjobb digitális marketing témájú szakdolgozatok versenyét. A négy díjazott egyike Molnár...