Video: Mit érdemes tudni a programmatic-ról?
Tagcégünk a Hoppex ügyvezetője, Ihász Ingrid egy közel egy órás videóban foglalja össze a Digitalhungary oldalán.
Tagcégünk a Hoppex ügyvezetője, Ihász Ingrid egy közel egy órás videóban foglalja össze a Digitalhungary oldalán.
Június 18-án Kidfluencer kampányok a gyakorlatban címmel szervezett online workshopot az IAB Hungary Influencer munkacsoportja. Alább olvasható részletes összefoglalónk. (tovább…)
A digitális videós hirdetésekkel kapcsolatos legfontosabb információkat foglalta össze az IAB Hungary abban a Digitális Videó Tudástár című, ingyenesen letölthető...
Elérhető az IAB Europe éves iparági benchmark kérdőíve programmatic témában, amit június 26-ig az ökoszisztéma bármely szereplője megválaszolhat. (tovább…)
Az IAB Europe Transparency & Consent Framework (TCF) platformjáért felelős bizottsága május 13-án úgy döntött, hogy augusztus 15-ig meghosszabbítja a...
Az IAB Europe április 28-án rendezte meg a Virtual Programmatic Day-t több mint 1500 fős hallgatóság számára.
Az IAB UK megbízásából a YouGov végezte a kutatást, amely alapján 2016 óta nem nőtt döntően a reklámblokkolót használók aránya. ...
Az IAB Europe nemrégiben számolt be a TCF 2.0 keretrendszert érintő fejleményekről és az átállás módosított menetrendjéről. (tovább…)
Az IAB Europe segítséget nyújt az átállásban a 2.0-s verzióra.
Az IAB cáfolja egy francia civil adatvédelmi szervezet állítását, mely szerint a TCF alkalmas hamis jóváhagyások generálására.