Útmutatót készített a data clean room használatához az IAB Tech Lab
Az IAB keretei között, non-profit, kutatás-fejlesztési konzorciumként működő IAB Technology Laboratory 2023 februárjában a “Data Clean Rooms (DCR) Guidance" nevű útmutató...
Nagy változások zajlanak a videós kultúrában
A YouTube megjelentette 2023-as Culture & Trends jelentését, amelynek alapját az Ipsos által, 14 országban végzett felmérés adja – ebben többek...
Óvakodj az MFA-oldalaktól! Így ismerd fel a reklámtemetőket!
Az IAB UK adott ki nemrégiben egy rövid útmutatót arról, hogyan ismerhetők fel az olyan site-ok, amelyek kizárólag a reklámbevételek...
Megtorpanó e-kereskedelem, újjáéledő használtpiac
Az év első felében stagnált a hazai e-kereskedelem: csökkenő vásárlószám mellett, a hirdetések kényszerű növelésével és az árak emelkedésével tudták...
Útmutatót adott ki az IAB Europe arról, hogyan lehet felismerni a greenwasher cégeket
"A digitális reklámipar egyik vezető szereplőjeként pontosan tudjuk, milyen nehéz eligazodni és helyes döntéseket hozni a fenntarthatóság és a felelős...
Hogyan lehet sikeres a digitális marketing a privacy érzékeny környezetében?
Driving growth in a changing privacy environment címmel adott ki útmutatót a Google, amely a digitális marketing sikerességét és a...
Rátz Levente: Azon dolgozunk, hogy digitalizáljuk az instore hirdetések piacát és minél több helyszínre Flying Ads kijelzőt telepítsünk
Új tagjainkat bemutató sorozatunkban ezúttal Rátz Leventével, a Flying Ads egyik társalapítójával beszélgettünk, aki cégével néhány éve különböző szolgáltató- és...
IAB Europe + GroupM Nexus: Tízből hét márka az audiohirdetései sikerét mobilon várja
„The Evolution of Digital Audio Advertising Report 2023” címmel jelent meg a GroupM Nexus és az IAB Europe közös jelentése,...
IAB Europe kérdőív: Töltsd ki most, hogy együtt alakíthassuk a retail media jövőjét!
Az IAB Europe 2022 őszén jelentette be, hogy új munkacsoportot alakított a retail media számára, amely lehetőséget ad a piacági...
2,8 billió dolláros piac lesz 2027-re a média- és szórakoztatóipar
A PwC június végén kiadott Global Entertainment & Media Outlook jelentése szerint a globális szórakoztató- és médiaipar növekedésének fő motorját...
A minőségi reklámmegjelenések kevésbé terhelik a környezetet
Egy friss kutatás szerint ha egy online hirdetés kétszer annyi ideig látszik, kétharmaddal csökken az általa generált karbonkibocsátás. Az iparág...
Megjelent a részletes 2022-es AdEx-jelentés az európai digitális piacról
Megjelent az IAB Europe előző évi reklámköltési adatokat listázó The AdEx Benchmark című riportjának teljes verziója, amely 29 európai piac...
Legfrissebb híreink
Nézegessetek fotókat! – Így ünnepeltétek velünk a 15. születésnapunkat
Szeptember 13-án a Back2Work rendezvényünkön ismét együtt köszöntöttük az őszt tagjainkkal és mindazon meghívott vendéggel, akik az elmúlt 15 évben...
Novák Péter: Ma már nem mondhatod egy fiatalnak, hogy “gyere a digitálisba dolgozni”
Novák Péter a kezdetektől fogva a hazai digitális piaci történések sűrűjében tartózkodott, pedig eleinte nem nagyon volt kedve megnézni édesapja...
Emlékek, történetek, fontos arcok az elmúlt 15 évből – Veletek, titeket ünneplünk!
Tizenöt évesek lettünk. Még nem nagykorúak, de határtalanul lelkesek és mindazon sikereinkre büszkék, amelyeket tagjainkkal közösen értünk el. Ezért az...