MRSZ: A 2023-as médiatorta mérete 6,6, a kommunikációs tortáé 5 százalékkal csökkent
Elkészült a Magyar Reklámszövetség 2023-as média- és kommunikációs piac költéseit felmérő jelentése, az alábbiakban a fontosabb adatok közül emeltünk ki...
Társadalmi célú reklámokról készít kutatást az MRSZ és a Sharity Impact
A Call to Action projekt különböző aktivitásokon – többek között felmérésen és pályázaton – keresztül igyekszik majd bemutatni a társadalmi...
Mérési kihívások 2024-ben – Első kihívás: Cookie Consent Mode
"A digitális mérések rendkívül alulértékelt részei a cégek tevékenységének, pedig a modern online marketing alapköveit adják. Ezért alakítottuk meg 2019-ben...
Így alakult a 2023-as magyar programmatic piac
A HOPPex idén is elkészítette összegzését a hazai programmatic piac előző évi alakulásáról, amelyből kiderül, hogy a legnagyobb hirdetőnek továbbra is...
Ügynökségek előrejelzései 2024-re: jelentős digitális bővülés, előretörő videós szektor
A Kantar 2024-es előrejelzése és a Dentsu idei évi médiatrendjeit jósló illetve reklámpiaci mozgásait becslő jelentése után ezúttal a Magna,...
Nyári Fruzsina: Már most is néha egy Black Mirror epizódban érzem magam
Nyári Fruzsina az Adaptive Media operatív igazgatója, akivel az IAB Hungary tavaly őszi, 15. születésnapja kapcsán ültünk le beszélgetni. Akkor...
Ezek a pályázatok jutottak a Legjobb szakdolgozat verseny döntőjébe
A digitális marketing témában ötödik alkalommal meghirdetett Legjobb szakdolgozat versenyünk szakmai zsűrije már értékelte a tavaly november végéig beérkezett 26...
Brand safety témában kíváncsi véleményetekre az IAB Europe
Elindult az IAB Europe éves márkabiztonsági felmérése, amelyben IAB-tagcégeket kérdeznek arról, hogyan kezelték ezt a kérdést az előző évben. Az...
Frissült az IAB Europe digitális hirdetésekre vonatkozó minőségi útmutatója
Az IAB Europe 2021 szeptemberében készítette el először a Guide to Quality kiadványát, amellyel a digitális ökoszisztéma szereplői számára a...
🏅A shaker, amely a mozgás örömét hirdette a BioTechUSA reklámjában
Az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja által meghirdetett Év videós hirdetése 2023 versenyen a legjobb hosszú videóért járó különdíjat a...
🥉Pirula formájú kapcsoló jelzi a fájdalom múlását az Algopyrin nyári reklámjában
"A koncepciónak új réteget adott egy vizuális ötlet, amely kampányazonosítóként került fel minden anyagra: ez a termék (gyógyszer) formáját megidéző...
🥈A stábnak narancsot facsaró Gyurta Dani buzdít vízspórolásra a Finish reklámjában
Fenntarthatósági és terméküzenetet egyszerre megfogalmazó videós reklám ért el megosztott* második helyezést az IAB Digitális videó Munkacsoport által meghirdetett Év videós hirdetése...
Legfrissebb híreink
Autentikus tartalom, gyors és kreatív reakció, diverzitás és inkluzivitás – Ez a márkák sikerének titka a Social Media 3.0 korában
Ami néhány évvel ezelőtt működött a közösségi médiában, annak jelentős része ma már a múlté, a Social Media 3.0 és...
ELTE-s diákoknak tartottak előadást az Oktatási Munkacsoport tagjai
A Legjobb szakdolgozat pályázat egyetemi roadshowjának újabb állomása az ELTE Gazdaságtudományi Karának campusa volt, ahol április 19-én a digitális reklámeszközök...
Mérési kihívások 2024-ben – Második kihívás: First party adatgyűjtésre átállás
Az Analitika Munkacsoport március közepén indított cikksorozatot, amelyben a 2024-es év legfontosabb, a méréseket is érintő változásait veszi sorra. Legutóbbi...