Egyre nagyobb a hirdetésekkel bélelt streaming tévézők köre Európában
A Streaming TV új korszaka címmel készített kutatást a Magnite, amely öt európai országban vizsgálta, hogyan alakítják, befolyásolják a hirdetések...
A Streaming TV új korszaka címmel készített kutatást a Magnite, amely öt európai országban vizsgálta, hogyan alakítják, befolyásolják a hirdetések...
„Több ügyféltöl is hallottuk, hogy régóta tervezi, de egyelőre sem ideje, sem erőforrása nincs programmatic technológiákra, csapatra; arról nem beszélve,...
Az IAB Europe Programmatic Trading Committee szakértői 2021 tavaszán dolgoztak ki egy útmutatót azzal a céllal, hogy európai szintű áttekintést...
Január 22-én, a Magyar Kultúra Napján jelentette be Varga Judit igazságügyi miniszter, hogy a fogyasztóvédelem a magyar nyelv védelmében szigorúbban...
Hatodik alkalommal készítette el State of Data című éves jelentését az amerikai IAB, amelyben az Ipsos kutatócéggel közösen azt vizsgálta,...
A márkák minden platformon folyamatosan versengenek a fogyasztók figyelméért és idejéért, miközben azt a legjobban megfogalmazott üzenetet keresik, amellyel beférkőzhetnek...
A Dentsu ismét elkészítette globális reklámköltési előrejelzését, amelyben a világ 58 piacának adatait dolgozta fel. A Global Ad Spend Forecasts elemzés...
Már javában várják a nevezéseket a Pixel Perfect Awards (PPA) digitális versenyére, amelyet a Kreatív Magazin és a Magyarországi Kommunikációs...
Az Allied Market Research friss globális kutatással jelentkezett az in-game advertising szegmensről, amelyből kiderül: tavaly a hirdetők 6,8 milliárd dollárt költöttek...
Augusztus végén a cégen belülről információt szivárogtató források szerint a Netflix egészen jól körvonalazott, hirdetésekkel kibélelt előfizetési tervéről lehetett olvasni....