Magyar siker az IAB Europe digitális reklámversenyén
Az IAB Europe MIXX Awards versenyén két magyar ezüst is született. (tovább…)
Az IAB Europe MIXX Awards versenyén két magyar ezüst is született. (tovább…)
Az IAB Europe bemutatta a Transparency & Consent Framework (TCF) új, 2.0-s változatát, melynek használatával a weboldalak automatizáltan menedzselhetik felhasználóik...
Ezúttal egy izgalmas, a sztenderdizálást és a felhasználói élményt egyaránt érintő nemzetközi hírrel érkezünk. (tovább…)
Az újabb csatlakozóval immár 45-re nőtt a nemzeti IAB-k száma. (tovább…)
Az IAB nemrégiben jelentkezett a friss kreatívcsomaggal, amelyben a legújabb területekre is kitérnek, így a natív megjelenésekre, a 360 fokos...
Fontos kutatás készült nemrégiben Value of Advertising címmel. Az európai fókuszú felmérés ismét aláhúzza: a reklám hasznos, mert hozzájárul a...