A connected TV lehet a következő nagy dobás
Az IAB Europe első alkalommal rendezett webinart connected TV (CTV) témában október 6-án. (tovább…)
Az IAB Europe első alkalommal rendezett webinart connected TV (CTV) témában október 6-án. (tovább…)
Az IAB Europe nemcsak a 2019-es piacméretről, hanem a programmatic piacot érintő attitűdökről is készített kutatást. Eszerint a növekedés egyik...
A készülő Digitális Szolgáltatások Törvénye (Digital Services Act, DSA) legutóbbi konzultációs szakasza után fogalmazott meg kritikát az IAB Europe az...
Hogyan hatott a COVID-19 a médiafogyasztásra, az online vásárlásra és a HR területére? Milyen eszközökkel érhető el növekedés jelen helyzetben?
David Cohen április óta elnökként tevékenykedett a digitális szakmai szervezetnél, ahol a 13 év után távozó Patrick Dolant váltotta. Most...
Az IAB idén hatodik alkalommal kérdezte meg a vásárlói és értékesítői oldalt várakozásairól a koronavírus sújtotta piacon, és a legutóbbi...
Az IAB hat európai piac mellett az Egyesült Államokat és latin-amerikai országokat is felmért, emellett ázsiai adatok is kerültek a...
Az IAB Europe részéről Marie-Clare Puffett osztotta meg gondolatait a WARC felületén a digitális marketing és a hosszútávú márkaépítés kapcsolatáról. ...
Az IAB Europe és az IAB Tech Lab közös projektje az IAB Privacy Lab, amely a nemzeti IAB-knak kíván támogatást nyújtani a privacy, adatvédelem,...
Az IAB és a PwC negyedik alkalommal összesítette a podcast szegmens bevételeit, és ez alapján úgy látszik, 2020-ban - a...