Hogyan reagálnak a hirdetők a járványra?
Az amerikai IAB áprilisban is megvizsgálta, hogyan változik a márkák médiahasználata, költése és üzeneteik kreatív megfogalmazása a koronavírus miatt. (tovább…)
Az amerikai IAB áprilisban is megvizsgálta, hogyan változik a márkák médiahasználata, költése és üzeneteik kreatív megfogalmazása a koronavírus miatt. (tovább…)
20 éves jubileuma alkalmával megújult a korábbi reklámtorta: A 2019-es médiatorta 245,08 milliárd forint, míg az először debütáló, a médiatortát...
A hazai digitális reklámköltések alakulását és főbb trendjeit bemutató Adex 2019 riport alapján a hirdetők 2019-ben közel 105 milliárd forintot...
Townsend Feehan, az IAB Europe ügyvezetője jegyzi azt az írást, amely a minőségi újságírás fontosságára és a médiacégek helyzetére hívja...
Az amerikai IAB végzett felmérést a vásárlói oldalon. Az eredmények alapján a legtöbben gyorsan reagáltak a fejleményekre, és nem kevesen...
Megérkeztek a globális ügynökségi hálózatok szokásos év végi előrejelzései, amelyeket ezúttal egységesen december 9-én mutattak be. Ezekből szemezgetünk. (tovább…)
Globális előrejelzést adott ki a Zenith, amely szerint jövőre már a digitális médiafelületek 69 százalékával programmatic rendszereken keresztül kereskednek. (tovább…)
Az amerikaiak örülnek a bővülésnek, de a lassulás jeleire figyelmeztetnek, a britek pedig díjazzák, hogy a Brexit ellenére megmaradt a...
Az elmúlt időszakban az amerikai, a brit és az európai IAB is közölt olyan anyagokat, amelyek a digitális audio reklámpiac...
Két ügynökségcsoport is nemrégiben jelentette meg reklámköltés-előrejelzését: a Zenith globális fókusszal, míg a Magna az amerikai piacra vonatkozóan. Ezekből szemezgetünk. ...