Miért érdemes figyelni a felhasználók viselkedését weboldaladon?
Tóth Nóra posztja a viselkedéselemzés miértjeiről és hogyanjairól. (tovább…)
Tóth Nóra posztja a viselkedéselemzés miértjeiről és hogyanjairól. (tovább…)
Seregi-Balogh Inez posztja a webanalitika definíciójáról és folyamatáról. (tovább…)
Globális kezdeményezés indult a World Federation of Advertisers (WFA) vezetésével, a legnagyobb márkatulajdonosok összefogásával. (tovább…)
2019. június 17-én délután a Premier Kultcaféba várja az IAB Hungary az érdeklődő tagokat közös szakmázásra, beszélgetésre. A téma a...
Egy évvel ezelőtt, 2018. március 1-jén egy újabb mérföldkövéhez érkezett meg a hazai digitális közönség- és forgalommérés. A napi szintű...
Megérkeztek a friss Dkt.hu adatok. (tovább…)
Legalábbis ez látszik a Dkt.hu januári toplistáiból. (tovább…)
Megmutatjuk a Dkt.hu szeptemberi számait. (tovább…)
2014 után ismételte meg a Priorities for Digital Measurement kutatást az IAB Europe. Ennek során a reklámpiac különböző típusú szereplőit...
A DKT Közgyűlése a Gemiust választotta a magyar digitális forgalom- és közönségmérés szolgáltatójának. Így 2018 januárjától a korábbi szolgáltatóval köt...