Jól sikerült az első Programmatic Piknik
Laza, kötetlen eseménynek szántuk, és ilyen is lett, de persze a beszélgetések a programmatic körül forogtak. Alább a rövid beszámoló...
Laza, kötetlen eseménynek szántuk, és ilyen is lett, de persze a beszélgetések a programmatic körül forogtak. Alább a rövid beszámoló...
Megjelent a legfrissebb AdEx Benchmark Study. Az IAB Europe és az IHS Markit közös adataiból látható: az európai digitális reklámpiac...
A ppcpro.hu egy Facebook-oldalból nőtte ki magát, melyet Bay Áron (Mito) indított még korábban. (tovább…)
Tagi esemény lesz, a formátum pedig piknik:) (tovább…)
Megérkeztek a friss Dkt.hu adatok. (tovább…)
Legalábbis ez látszik a Dkt.hu januári toplistáiból. (tovább…)
Az Adverticumnál az elmúlt évben egyre növekvő figyelem övezi a Coalition for Better Ads folyamatot, részt vállalnak az IAB EU...
Tavaly novemberben már volt ilyen alkalom, idén kettőt terveznek. (tovább…)
Programmatic munkacsoportunk felhívására már így is sokan jelentkeztek, te se maradj le! (tovább…)
Októberben indult újra az IAB Hirdetői Klubja, melynek már első találkozóján a kulcstémák között említették a viewability-t. A második ülésen...