Falják a hosszú videókat, ha izgalmas a tartalom
Bár a mai világ a (túl) sokféle opcióról és a rövid, könnyen fogyasztható tartalmakról szól, úgy tűnik, a hosszabb videós...
Bár a mai világ a (túl) sokféle opcióról és a rövid, könnyen fogyasztható tartalmakról szól, úgy tűnik, a hosszabb videós...
Az Allied Market Research friss globális kutatással jelentkezett az in-game advertising szegmensről, amelyből kiderül: tavaly a hirdetők 6,8 milliárd dollárt költöttek...
Online viszont ez a csoport tölti messze a legtöbb időt – derül ki a WARC globális kutatásából. A Z-generáció (azaz a...
Az e-kereskedelemre és a retail mediára vonatkozó globális előrejelzéssel jelentkezett a GroupM, az alábbiakban ebből szemezgetünk. A 2022-es év szava a...
A Pixalate jelentkezett 2022 első félévére vonatkozó adatokkal. Ezekből idézünk néhányat. (tovább…)
Rémes vagy menő? Mindössze ezen két szó valamelyikével kellett véleményezni különböző hirdetési gyakorlatokat a megkérdezetteknek az augusztus végén megjelent, CM...
Szeptemberben az IAB Europe több alkalmas, Trust and Transparency Industry Insider névre keresztelt, online programsorozatot szervez a digitális hirdetési ágazatban...
Megjelent az idei Kantar Media Reactions kutatás, amelyből kiderül, mely médiacsatornákon a leginkább elfogadók a fogyasztók a hirdetésekkel szemben, és...
A WFA globális kutatása szerint nem igaz, hogy a gyerekek lépten-nyomon HFSS élelmiszerek reklámjaiba botlanának az online térben. A világ hirdetőit...
Az idei év első negyedévében 28,3 százalékkal bővült a brit reklámköltés, ami túlszárnyalja a brit Reklámszövetség (Advertising Association) és a...