H-kereskedelem, metaverzum, kreátorok, adatvédelem: a digitális piac kihívásai 2023-ban
Az IAB amerikai anyaszervezet minden évben kiad egy jelentést arról, hogy a márkák és a kiskereskedők hogyan tarthatnak lépést, hogyan...
Az IAB amerikai anyaszervezet minden évben kiad egy jelentést arról, hogy a márkák és a kiskereskedők hogyan tarthatnak lépést, hogyan...
Bár a Google korábban csak december végén tette közzé az egész évben legtöbbet keresett szavak listáját, ezúttal a 2022 januártól...
Rémes vagy menő? Mindössze ezen két szó valamelyikével kellett véleményezni különböző hirdetési gyakorlatokat a megkérdezetteknek az augusztus végén megjelent, CM...
Jelentős megugrást mutat világszerte a streaming piaca, erre a bővülésre és a felhasználók minőséggel kapcsolatos elvárásainak növekedésére pedig a kiadóknak...
Megjelent az idei Kantar Media Reactions kutatás, amelyből kiderül, mely médiacsatornákon a leginkább elfogadók a fogyasztók a hirdetésekkel szemben, és...
Nem készült fel a harmadik feles cookie-k kivezetése utáni világra az iparág, figyelmeztet az amerikai IAB új jelentésében. Megjelent az IAB...
Új kutatással jelentkezett az amerikai IAB, amely szerint a digitális gazdaság új piacokat nyitott, és jelentősen növelte a munkahelyek számát...
Az IAB Europe idén is meghirdette "Attitudes to Digital Video Advertising" elnevezésű felmérését, amelyet május 14-ig lehet kitölteni. (tovább…)
Intenzív piaci edukációval és ennek részeként egy új kutatással készül 2021-re az IAB Hungary tavaly alakult Audio munkacsoportja. A podcast...
Az IAB UK egy webinar keretében kereste, mi várható idén. A FOMO-t például felváltja a JOMO és a FOGO. (tovább…)