Infografika: a hazai programmatic piac Covid idején
A HOPPex friss infografikája szerint a tavaszi visszaesés után Q3-ban magához tért a piac. A programmatic piacot azonnal érintette a válság,...
A HOPPex friss infografikája szerint a tavaszi visszaesés után Q3-ban magához tért a piac. A programmatic piacot azonnal érintette a válság,...
Az IAB Europe első alkalommal rendezett webinart connected TV (CTV) témában október 6-án. (tovább…)
A házon belüli ügynökségek szűk háromnegyede (74%) az utóbbi öt évben jött létre, nem kis részben a digitális fejlődésnek köszönhetően,...
A Neo Interactive digitális és tartalommarketing ügynökség immár tizenharmadik alkalommal adja ki a Digitális Média Tények Könyvét.
A hazai digitális reklámköltések alakulását és főbb trendjeit bemutató Adex 2019 riport alapján a hirdetők 2019-ben közel 105 milliárd forintot...
Az IAB Hungary március 11-én, az Evolution 2020 konferencia keretében mutatta be az Adexpect 2020 kutatását a digitális reklámpiac várható...
Az amerikai hirdetőket tömörítő és így a világ marketinges irányait is elég jól tükröző ANA 2014 óta minden évben megkérdezi...
A világ hirdetőit tömörítő WFA gyűjtötte össze, milyen főbb témák lesznek jelen idén a hirdetők életében. (tovább…)
Az AIB Europe, a digitális reklám ökoszisztéma vezető európai ipari szövetsége ma megjelentette a Digital Transformation Playbook első kiadását.
A Firefox bejelentette, hogy blokkolja az IAB DigiTrust azonosítóját.