Ügynökségek előrejelzései 2023-ra: táguló videós univerzum, növekvő search és óvatos optimizmus
A Dentsu előrejelzése után a Zenith, a Magna és a GroupM decemberi becsléseiből szemezgetünk. (tovább…)
A Dentsu előrejelzése után a Zenith, a Magna és a GroupM decemberi becsléseiből szemezgetünk. (tovább…)
Az IAB UK és a PwC adatai alapján 2022 első félévében 12,52 milliárd fontot költöttek a brit hirdetők digitális kommunikációra,...
Az Allied Market Research friss globális kutatással jelentkezett az in-game advertising szegmensről, amelyből kiderül: tavaly a hirdetők 6,8 milliárd dollárt költöttek...
Az e-kereskedelemre és a retail mediára vonatkozó globális előrejelzéssel jelentkezett a GroupM, az alábbiakban ebből szemezgetünk. A 2022-es év szava a...
A Pixalate jelentkezett 2022 első félévére vonatkozó adatokkal. Ezekből idézünk néhányat. (tovább…)
Két izgalmas digitális szegmens tavalyi és idén várható alakulásáról közölt külön adatokat az amerikai IAB. A podcastpiac továbbra sem óriási,...
Az idei év első negyedévében 28,3 százalékkal bővült a brit reklámköltés, ami túlszárnyalja a brit Reklámszövetség (Advertising Association) és a...
30,5 százalékos összeurópai növekedés 2020-hoz képest és ezen belül is minden piacon két számjegyű bővülés - így írhatjuk le nagyon...
Az IAB Europe a legnagyobb éves rendezvénye, az Interact keretében mutatta be friss adatait. A kutatás szerint az európai digitális...
Nemcsak az amerikai digitális piac zárt erős évet, a brit digitális költés még gyorsabb ütemben nőtt 2021-ben. Hamarosan jönnek az...