Megjelent a TCF 2.0
Az IAB Europe közzétette a Transparency & Consent Framework (TCF) 2.0-s verzióját. A piaci szereplők augusztus 21-től használhatják az új keretrendszert. ...
Az IAB Europe közzétette a Transparency & Consent Framework (TCF) 2.0-s verzióját. A piaci szereplők augusztus 21-től használhatják az új keretrendszert. ...
Az Országgyűlés július 12-én elfogadta a T/6351. számú törvényjavaslatot az egyes adótörvények és más kapcsolódó törvények módosításáról, ami a reklámadó vonatkozásában két...
2019. június 17-én délután a Premier Kultcaféba várja az IAB Hungary az érdeklődő tagokat közös szakmázásra, beszélgetésre. A téma a...
Az IAB Europe MIXX Awards versenyén két magyar ezüst is született. (tovább…)
Az IAB Europe jelentése alapján 2018-ban a digitális reklámköltés Európában meghaladta 55,1 milliárd eurót, ami 13,9%-os növekedést jelent. (tovább…)
A HOPPex idén is megrendezi – már hagyományosnak mondható – eseményeit, a Seller és Buyer Day-eket a Centrál Médiában -...
Június 5-6-án rendezi meg éves konferenciáját a Médiapiac szaklap. A digitális témák közül szemezgetünk. (tovább…)
Június 17-én rendezzük meg szakmai-kötetlen eseményünket, ahová az Interactról hozzuk a friss-ropogós európai adatokat. Már lehet jelentkezni! (tovább…)
2018-ban 107,5 milliárd dollárt tett ki az amerikai digitális piac, ami 22 százalékos bővülést jelent az előző évhez képest, derül...
Megszületett a Médiapiac június 5-6-án megrendezésre kerülő konferenciájának részletes programja. Az érdeklődők egy plenáris és négy szekció teremben találkozhatnak az...