Nagy bővülés előtt a podcast piac
Az elmúlt időszakban az amerikai, a brit és az európai IAB is közölt olyan anyagokat, amelyek a digitális audio reklámpiac...
Az elmúlt időszakban az amerikai, a brit és az európai IAB is közölt olyan anyagokat, amelyek a digitális audio reklámpiac...
1/1 projektünk keretében most a digitális videó fogalmát járjuk körbe. Dudás Gergely, az RTL Magyarország kereskedelmi igazgatója, az R-Time vezetője...
Sólyom Balázs elnökségi tagunk digitális transzformációval foglalkozó vitaindítója nyomán újabb válasz érkezett. Ezúttal Zaránd Miklós, a PwC Magyarország tanácsadási üzletágának...
Sólyom Balázs elnökségi tagunk digitális transzformációval foglalkozó vitaindítója kapcsán feltett kérdéseinkre ezúttal Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális és üzletfejlesztési...
Sólyom Balázs elnökségi tagunk digitális transzformációval foglalkozó vitaindítójára meg is érkezett az első válasz Soós Gergely részéről, aki tagcégünk, a...
Alább Sólyom Balázs, az IAB elnökségi tagjának izgalmas, vitaindítónak is szánt írását közöljük! (tovább…)
Fontos kutatás készült nemrégiben Value of Advertising címmel. Az európai fókuszú felmérés ismét aláhúzza: a reklám hasznos, mert hozzájárul a...
Az IAB Hungary megbízásából az FMG R&D első alkalommal térképezte fel, mit gondolnak a hazai programmatic piac fejlődéséről a hirdetők,...
Többségünk bizonyára legalább egyszer léprement már mindenki kedvenc közösségi (v.ö. sokasági) online médiacsatornáján egy-egy hiperkattintékony, hírnek látszó tárgynak. Eredményképpen pedig valami egészen vállalhatatlan oldalon...
Nagy offline kiadóvállalatokról (a.k.a. legacy publishers) hallva a digitális médiában érdekelt megmondóembereknek leginkább a 'nagy hajó nehezen fordul' közhely szokott az...