Többet ér a médiavásárlóknak a prémium inventory
Felmérést készített az IAB Europe, melyből kiderül: a médiavásárlók 98%-a ért azzal egyet, hogy fontos a minőségi hirdetési környezet, 92%...
Felmérést készített az IAB Europe, melyből kiderül: a médiavásárlók 98%-a ért azzal egyet, hogy fontos a minőségi hirdetési környezet, 92%...
A megkérdezett európaiak 75%-a a mai internetet preferálja egy targetált hirdetések nélkülivel szemben, ahol fizetniük kellene a legtöbb oldal és alkalmazás...
Ne maradj le! Jelentkezz te is az IAB Europe Virtual Town Hall eseményére, melynek keretében a...
A megkérdezett iparági szereplők 75 százaléka szerint nagyon fontos vagy egyenesen kritikus, hogy megtalálják a harmadik feles cookie-k alternatíváját, ugyanakkor...
Elkezdte működését hazánk első podcastokra szakosodott sales house-a, a Betone Network. A hálózathoz tartozó produkciók hallgatottságát az IAB USA sztenderdjei...
Az IAB UK megbízásából a YouGov végezte a kutatást, amely alapján 2016 óta nem nőtt döntően a reklámblokkolót használók aránya. ...
Globális kezdeményezés indult a World Federation of Advertisers (WFA) vezetésével, a legnagyobb márkatulajdonosok összefogásával. (tovább…)
Az Adverticumnál az elmúlt évben egyre növekvő figyelem övezi a Coalition for Better Ads folyamatot, részt vállalnak az IAB EU...
Októberben indult újra az IAB Hirdetői Klubja, melynek már első találkozóján a kulcstémák között említették a viewability-t. A második...
Ha a digitális inventory és a márkamegjelenések minőségéről van szó, akkor a viewability az egyik legfontosabb kérdés. Ám a téma...