Hol tartunk most? I.
Tisztújítás előtt áll az IAB Hungary tagsága: új elnököt és részben új elnökségi tagokat választunk. Ez a változás jó apropót...
A Gemius végzi a digitális közönségmérést
A DKT Közgyűlése a Gemiust választotta a magyar digitális forgalom- és közönségmérés szolgáltatójának. Így 2018 januárjától a korábbi szolgáltatóval köt...
Barnóth Zoltán lemondott az IAB elnöki tisztéről
Az aktív IAB fejlesztési feladatok megnövelték az elnöki elfoglaltságot, amelyet Barnóth Zoltán nem tudott már vállalni, ezért június végi határidővel...
40 milliárd euró felett az európai digitális piac
Az Interact konferencián mutatta be az európai online piac számait az IAB Europe. Nem lehet panaszunk: 12,2 százalékos növekedés és...
IAB NORI: Tovább nőtt a digitális piac
Megjelent az IAB Hungary 2017 első negyedévi NORI bevallása. Az önbevalláson alapuló mérés szerint a hazai digitális piac az előző...
Új vezető kerestetik a Programmatic munkacsoport élére
Vándor Attila, a Programmatic munkacsoport eddigi vezetője munkahelyet és ezzel szakmai fókuszt vált. Attila munkájának most nem lesz része a...
Teljes a Reklámtorta!
A digitális szegmensről már március elején megvoltak az adatok, mostanra a televíziós piac számai is ismertté váltak, így teljes a...
Az IAB Hungary elutasítja a reklámadó emelését
A kormány 2017. május 3-án az iparág által korábban is elutasított, a piac egészére nézve károsnak minősített reklámadó mértékének emelését...
Ismét Digitális Mesterkurzust rendezünk!
A MAKSZ-szal közös képzésünk májusban indul, és már most lehet jelentkezni. Részletek alább. (tovább…)
Hirdetőknek szóló képzés az IAB Hungary-tól
Újabb IAB Thematics képzést szervezünk. A téma ismét a programmatic, ezt az alkalmat azonban kifejezetten ügyféloldali szakembereknek ajánljuk. (tovább…)
Mérjük fel együtt a hazai programmatic kínálatot!
Az IAB Hungary Programmatic munkacsoportja elkészíti a PiacTÉR-KÉP-et, amelyet aztán rendszeresen frissítenek is. Alább elmondjuk, mi ez, és miért lesz...
Magyar vonalvezető készült az IAB programmatic fee kalkulátorához
Az IAB angol nyelvű kalkulátort készített, amely a programmatic kampányok transzparenciáját növeli, és hasznos segédletet jelent e téren hirdetőknek és...
Legfrissebb híreink
„Ma már mindenki láthatja: az influencer marketing nem lufi, stabil piacként növekszik töretlenül évről évre”
Hétszáz fős influencerportfólió, hatezernél is több szponzorált tartalom, rendezvények influencerekről és influencereknek, frissülő statisztikák youtuberekről; workshopok, rövidvideó-tartalomgyártás és stratégiai tanácsadás...
Autentikus tartalom, gyors és kreatív reakció, diverzitás és inkluzivitás – Ez a márkák sikerének titka a Social Media 3.0 korában
Ami néhány évvel ezelőtt működött a közösségi médiában, annak jelentős része ma már a múlté, a Social Media 3.0 és...
ELTE-s diákoknak tartottak előadást az Oktatási Munkacsoport tagjai
A Legjobb szakdolgozat pályázat egyetemi roadshow-jának újabb állomása az ELTE Gazdaságtudományi Karának campusa volt, ahol április 19-én a digitális reklámeszközök...