Új mobil ajánlásokat készített az IAB Hungary
Mobil munkacsoportunk frissítette a magyar mobilhirdetési piac ajánlott hirdetési formátumait, és ezúttal táblagépre vonatkozó hirdetési ajánlásokat is meghatározott.
Mobil munkacsoportunk frissítette a magyar mobilhirdetési piac ajánlott hirdetési formátumait, és ezúttal táblagépre vonatkozó hirdetési ajánlásokat is meghatározott.
Az IAB Hungary megbízásából az FMG R&D első alkalommal térképezte fel, mit gondolnak a hazai programmatic piac fejlődéséről a hirdetők,...
Nagy örömünkre óriási érdeklődést mutattatok novemberi IAB Thematics kurzusunkkal kapcsolatban, így kitehetjük a Megtelt táblát!
Az IAB Europe és az IHS közölt mobilköltés adatokat nemrégiben. Az európai számok mellett globális kitekintést is kaptunk.
Mit áll, nagyon is bővül;) IAB Europe-adatok következnek. (tovább…)
Ez a célja annak a kutatásnak, amelyet az IAB Hungary és az FMG R&D közösen indított. (tovább…)
Szutor Ferenc elnökségi tagunk posztja digitális védelmi pénzről, elhatárolódásról és minden másról, ami a reklámblokkolás körül mostanában történik.
"A cikk nyilván arra fog kifutni, hogy könnybe lábadt kiscica szemekkel kérünk és 35 kilóra fogyott, éhező Prohardver szerkesztők rémképével...
Bécsben, az impozáns Liechtenstein-palotában tartja idén Digital Media Europe konferenciáját a WAN-IFRA...
Világszerte a webes forgalom 60%-át manipulált böngészők, azaz botok és böngészőhálózatok, botnetek generálják. 2016-ra 7,2 milliárd dollárra tehető az online...