Ad Fraud – We’ve met the bots and they’re us!
“Humans, not Robots, are responsible agents. Robots should be designed and operated as far as practicable to comply with existing...
“Humans, not Robots, are responsible agents. Robots should be designed and operated as far as practicable to comply with existing...
"- Ubul, csezd meg, könyörgöm, az istenért - üvöltöttem térdre rogyva a képernyő előtt - hát mit kezdenél te a...
A hirdetésblokkolók böngészőkhöz installálható kiegészítők, amik - ahogy a nevük is mutatja - arra szolgálnak, hogy az internetezőket tartalomfogyasztás közben...
Az IAB Europe felhívja a hirdetők, médiaügynökségek és kiadók képviselőit, azaz Benneteket, hogy vegyetek részt a szervezet Programmatic Advertising kutatásában, és...
Mérésügyi szakmai tervezet Az IAB Europe Brand Advertising Committee április 23-án szakmai tervezetet bocsátott ki, ami évekre meghatározhatja azt, hogy mit...
A legutóbbi posztban utaltunk George Ivie-nak, az Egyesült Államokban nagy hatalmú MRC (Media Rating Council) szabályozó szervezet főnökének állásfoglalására a display hirdetések...
A digitális display hirdetések láthatósága, azaz a Viewability témakörét pont egy hónapja, az IAB Europe tanulmányának megjelenése kapcsán igyekeztem történelmi...
Akinek még nincs programja február 11-ére, szerdára, annak javasoljuk, hogy nevezzen be Endre barátunk illusztris társaságban való fellépésére. 15:00 kezdettel az IAB Europe...