Rátz Levente: Azon dolgozunk, hogy digitalizáljuk az instore hirdetések piacát és minél több helyszínre Flying Ads kijelzőt telepítsünk
Új tagjainkat bemutató sorozatunkban ezúttal Rátz Leventével, a Flying Ads egyik társalapítójával beszélgettünk, aki cégével néhány éve különböző szolgáltató-...
IAB Europe + GroupM Nexus: Tízből hét márka az audiohirdetései sikerét mobilon várja
„The Evolution of Digital Audio Advertising Report 2023” címmel jelent meg a GroupM Nexus és az IAB Europe közös jelentése,...
IAB Europe kérdőív: Töltsd ki most, hogy együtt alakíthassuk a retail media jövőjét!
Az IAB Europe 2022 őszén jelentette be, hogy új munkacsoportot alakított a retail media számára, amely lehetőséget ad a...
2,8 billió dolláros piac lesz 2027-re a média- és szórakoztatóipar
A PwC június végén kiadott Global Entertainment & Media Outlook jelentése szerint a globális szórakoztató- és médiaipar növekedésének fő...
A minőségi reklámmegjelenések kevésbé terhelik a környezetet
Egy friss kutatás szerint ha egy online hirdetés kétszer annyi ideig látszik, kétharmaddal csökken az általa generált karbonkibocsátás. Az iparág...
Megjelent a részletes 2022-es AdEx-jelentés az európai digitális piacról
Megjelent az IAB Europe előző évi reklámköltési adatokat listázó The AdEx Benchmark című riportjának teljes verziója, amely 29 európai piac...
Fenntarthatósági útmutatót adott ki az IAB Tech Lab a programozott hirdetések kapcsán
Az IAB Technology Laboratory kidolgozott egy útmutatót, amely a fenntartható média legjobb gyakorlatát mutatja be az automatizált hirdetésekre vonatkozóan....
Felmérés az európai programmaticról: töltsd ki te is a kérdőívet!
Kilencedik éve készít kutatást az IAB Europe, hogy bemutassa az automatizált hirdetések aktuális helyzetét az európai piacon. Ahhoz azonban, hogy...
Van egy remek videóhirdetésetek? Nevezzétek be a Digitális videó Munkacsoport videóversenyére!
A videós hirdetési piac folyamatosan bővül, egyre több hirdető ismeri fel a mozgóképes tartalmak relevanciáját az online platformokon is. Nem...
Megválasztották az IAB Europe új, vezető tisztségviselőit
Az IAB Europe 2023. május 23-ai közgyűlése keretében megválasztotta igazgatósági tagjait; az elnök, az alelnök és a pénzügyi vezető kinevezéséről...
A fenntartható digitális reklámozás közös ügyünk – Az IAB Hungary is aláírta a zöld chartát
Az IAB Europe közleményben jelentette be, hogy 20 nemzeti IAB írta alá az európai közös fenntarthatósági kötelezettségvállalási megállapodásról szóló okmányt,...
Megjelent az IAB új, hazai podcastpiaci kiadványa
Kik, miért és hogyan hallgatnak ma podcastet hazánkban? Hogyan viszonyulnak a különböző műsorokhoz, a hirdetésekhez és a reklámozott márkákhoz? Mely...
Legfrissebb híreink
„Egy influencernek nagyon nehéz egy bankkal együttműködni”
A CIB Bank a diákszámla-kampányok során fordult influencer-együttműködésekhez az elmúlt években: az általuk kiválasztott kreátorok a slam poetry-től a főzős...
„Az influencer marketing a perifériáról egyre közelebb kerül a középponthoz a médiatervezésnél”
Amíg 5-6 évvel ezelőtt a kampányoknak legfeljebb egyik eleme volt az influencer marketing, addig ma sok esetben már a socialmedia-kampánytervezés...
Bemutattuk az első, 360 fokos kutatást a magyarországi influencerpiacról
Május 7-én a hazai influencerpiac témája köré épített IAB Cafét tartottunk az Irányi Palotában, ahol a közönség nemcsak azt tudhatta...