Havas: A fogyasztók igazodást várnak a márkáktól
A digitális piac elmúlt 15 évére visszatekintő cikksorozatunkban Bognár Fruzsinát a Havas Digital Activation Expert munkatársát kérdeztük trendekről, márkákkal szembeni...
Államilag szabályozott fenntarthatósági jelölőrendszer kialakítását javasolja a GVH
Sok esetben nem egyértelműek, zavarosak a zöld reklámüzenetek, a fogyasztók jelentős része pedig nincs tisztában az egyes állítások és jelölések...
Videó: 10 trend, ami idén mozgatja a digitális reklámpiacot
Az európai digitális reklámpiac teljesítését továbbra is a gazdasági bizonytalanság befolyásolja, de hogy pontosan hogyan és milyen mértékben, arról Daniel...
Felmérést készít tagjai között az IAB Europe a generatív AI használatáról
A Microsoft Advertising és az IAB Europe legújabb, közös felmérésében ezúttal arra kíváncsi, mekkora a generatív mesterséges intelligencia (AI) jelenlegi...
Retail media fogalomtárat készített az IAB Europe
Attribution, point-of-sale data, screen networks és trade marketing – csak néhány, a kiskereskedelmi média szektorához köthető, nyolcvannál is több, ábécérendbe...
Ez történt 2023-ban az IAB Hungary-nál
Öt nagyobb rendezvény, három online workshop, 22 előadó és közel 700 résztvevő – röviden, számokban ez a 2023-as évünk rendezvényes...
Webbyskill: Utánpótlást szállítunk a kommunikációs szakmának
Tanulj otthonról, dolgozz bárhonnan, mi pedig segítünk munkát találni – röviden így lehet összefoglalni az e-learning és talent management rendszerre...
Fenntarthatósági témájú felmérésben kéri véleményeteket az IAB Europe
Az IAB Europe fenntarthatósági szabványokat kidolgozó bizottsága 2022 decemberében alakult azzal a céllal, hogy közösen kidolgozott sztenderdek követésére ösztönözzék az...
Főtitkárok reggelije: Ismét találkozott a kilenc szakmai szervezet képviselője
Idén szinte már a hagyományokat követve, harmadik alkalommal szervezték meg Főtitkárok reggelije címmel a reklám- és médiaipari szakmai szervezetek operatív...
Flying Ads: Vétek nem kihasználni a beltéri DOOH-felületekben rejlő lehetőségeket!
"A digitális kifejezés sokáig csak az internetes tartalmakat jelentette, mára ez a fogalom sokkal jobban kitágult. Egyre inkább összemosódik az...
Dentsu: Jó évre számíthat a magyar reklámpiac 2024-ben
Elkészült a Dentsu jövő évi piaci mozgásokat előrejelző jelentése, amely szerint a globális reklámköltések összértéke idén várhatóan eléri a 752,8...
Mikor ünnepelhetjük a programmatic évét? Poharazgatással megtoldott workshopon kerestünk rá választ
November utolsó munkanapján programmatic témában tartottunk szakmai délutánt egy belvárosi pubban, ahol a workshop előadói az automatizált hirdetésekben rejlő lehetőségekről...
Legfrissebb híreink
ELTE-s diákoknak tartottak előadást az Oktatási Munkacsoport tagjai
A Legjobb szakdolgozat pályázat egyetemi roadshowjának újabb állomása az ELTE Gazdaságtudományi Karának campusa volt, ahol április 19-én a digitális reklámeszközök...
Mérési kihívások 2024-ben – Második kihívás: First party adatgyűjtésre átállás
Az Analitika Munkacsoport március közepén indított cikksorozatot, amelyben a 2024-es év legfontosabb, a méréseket is érintő változásait veszi sorra. Legutóbbi...
Megalakult az IAB Hungary Retail Media Munkacsoportja
A retail media szerepe Európában 2023-ra már túlnőtt a feltörekvő médiacsatornák szintjén: a szektor hirdetési költéseinek összege átlépte a 10...