Kilábalt a válságból az európai programmatic piac
Az IAB Europe 2015 óta minden évben elkészíti az európai programmatic piacot érintő attitűdökről szóló jelentését. A júliusban az európai...
Már letölthető a megújult Programmatic Kisokos 2023
A Programmatic Kisokos ötlete először 2016-ban fogalmazódott meg a Programmatic Munkacsoport tagjai között, amikor felmerült a probléma, hogy egyetlen olyan...
Digitális marketingben jártas újságírót keresünk
Újságírói vagy szövegírói tapasztalattal rendelkező munkatársat keresünk eseti jellegű munkára az IAB Hungary Iroda csapatába. Ha szívesen merülsz el a...
Kovács Gergő: Ügyfeleinket folyamatos kísérletezésre, a médiacsatornák tesztelésére biztatjuk
"Meghatározó lépés volt, amikor először készítettünk egy ügyfelünknél attribúciós modellezést, és az ügyfél kampányainak eredményeit már nemcsak a szokásos módon...
Eldőlt: 2024-ben sem kell reklámadót fizetni
A reklám- és médiaipar képviseletében a Magyar Reklámszövetség még az ősszel kezdeményezett tárgyalásokat a kormánnyal a reklámadó felfüggesztésének meghosszabbításáról. A...
Buják Zita: Most mindenki spórolni próbál, de performance marketing ügynökségként az a dolgunk, hogy a legjobbat hozzuk ki a helyzetből
"Többnyire digitálisan érett cégekkel dolgozunk, akik számára ma nagyon fontos kérdés, hogyan tudják a legkönnyebben implementálni és a leghatékonyabban használni...
Rendhagyó szakmai egyeztetést tartottunk ügynökségekkel az influencer piacról
Azt mindenki tudja, hogy az influencer marketing gyorsan fejlődik, és egyre több pénz áramlik ebbe az iparágba, de hogy mennyi,...
Józsa Ferenc: A Google AdSense papírcsekkeitől a Coviddal érkezett stream hype-ig
"Úgy cseppentünk ebbe a világba média oldalról, hogy előtte sosem láttunk ügynökséget. Fogalmunk nem volt arról, hogyan épül fel egy...
Reklám a podcastben – Ígéretes szakmai párbeszéd indult a hatóságokkal, készül a jogi útmutató
Aki november 22-én ott volt a White House Irodaházba szervezett IAB-s szakmai délelőttön, az fontos, a podcastpiac jövőjére nézve meghatározó...
Hiánypótló könyv nem csak marketingeseknek – megjelent az első Marketing Trendbook
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) által készített szakmai kiadványban 147 szerző és 24 rovatvezető mutatja be összesen 420 oldalon az...
MRSZ felmérés: A kommunikációs piaci döntéshozók véleménye a 0%-os reklámadóról
A Magyar Reklámszövetség és a Scores Group kutatóintézet a legutóbbi, 6. MRSZ Barométer felmérés részeként megkérdezte a kommunikációs iparágban dolgozó...
Ingyenesen tesztelhetik a weboldalak szén-dioxid-kibocsátásukat a Neo Interactive mérőoldalán
Zöld honlap, zöld holnap – ezzel a szlogennel indította útjára a Neo Interactive legújabb kezdeményezését. A digitális ügynökség által létrehozott...
Legfrissebb híreink
ELTE-s diákoknak tartottak előadást az Oktatási Munkacsoport tagjai
A Legjobb szakdolgozat pályázat egyetemi roadshowjának újabb állomása az ELTE Gazdaságtudományi Karának campusa volt, ahol április 19-én a digitális reklámeszközök...
Mérési kihívások 2024-ben – Második kihívás: First party adatgyűjtésre átállás
Az Analitika Munkacsoport március közepén indított cikksorozatot, amelyben a 2024-es év legfontosabb, a méréseket is érintő változásait veszi sorra. Legutóbbi...
Megalakult az IAB Hungary Retail Media Munkacsoportja
A retail media szerepe Európában 2023-ra már túlnőtt a feltörekvő médiacsatornák szintjén: a szektor hirdetési költéseinek összege átlépte a 10...