Meddig tart a Flash-hegemónia?
Talán kicsit korai a kérdésfelvetés, hiszen a jelenleg futó online kampányoknak hozzávetőleg a fele Flash-technológiát használ. A másik felük jellemzően statikus...
Hirdetési csalás – A robotok köztünk vannak
“Humans, not Robots, are responsible agents. Robots should be designed and operated as far as practicable to comply with existing...
Ad Fraud – We’ve met the bots and they’re us!
“Humans, not Robots, are responsible agents. Robots should be designed and operated as far as practicable to comply with existing...
ICEEfest utánlövés az alapító Dragos Stancával
Korábbi posztomban adtam már egy kis ízelítőt a június 11-12-én Bukarestben megrendezett, szerintem igen jól sikerült
Bukarest, Bukarest, Te, csodás! (konferenciológiai látlelet Közép-Európából)
Last minute készültem Bukarestbe, a június 11-12-i ICEEfest konferenciára, de minden patent módon alakult, és jó...
“Beépített multiplex lesz a kis ezüstös fónodban, drága?”
"- Ubul, csezd meg, könyörgöm, az istenért - üvöltöttem térdre rogyva a képernyő előtt - hát mit kezdenél te a...
Vonja vissza!
Posztunkban változtatás nélkül közöljük a Magyar Reklámszövetség és társszövetségei, köztük az IAB...
Blokkolásgátló
A hirdetésblokkolók böngészőkhöz installálható kiegészítők, amik - ahogy a nevük is mutatja - arra szolgálnak, hogy az internetezőket tartalomfogyasztás közben...
IAB programmatic felmérés – Töltsetek és nyerjetek!
Az IAB Europe felhívja a hirdetők, médiaügynökségek és kiadók képviselőit, azaz Benneteket, hogy vegyetek részt a szervezet...
Márkaépítés mobilon – IAB Europe Webinar-sorozat
Ajánlottunk már korábban is IAB Europe által szervezett online szemináriumot, akkor éppen...
A multiscreené és az okostelevízióé a jelen
Az IAB április 20-án adta ki a The Changing TV Experience: Attitudes and Usage Across Multiple...
Mérni, ami mérhető
Mérésügyi szakmai tervezet Az IAB Europe Brand Advertising Committee április 23-án szakmai tervezetet...
Legfrissebb híreink
Bemutattuk az első, 360 fokos kutatást a magyarországi influencerpiacról
Május 7-én a hazai influencerpiac témája köré épített IAB Cafét tartottunk az Irányi Palotában, ahol a közönség nemcsak azt tudhatta...
„Ma már mindenki láthatja: az influencer marketing nem lufi, stabil piacként növekszik töretlenül évről évre”
Hétszáz fős influencerportfólió, hatezernél is több szponzorált tartalom, rendezvények influencerekről és influencereknek, frissülő statisztikák youtuberekről; workshopok, rövidvideó-tartalomgyártás és stratégiai tanácsadás...
Autentikus tartalom, gyors és kreatív reakció, diverzitás és inkluzivitás – Ez a márkák sikerének titka a Social Media 3.0 korában
Ami néhány évvel ezelőtt működött a közösségi médiában, annak jelentős része ma már a múlté, a Social Media 3.0 és...